خودروی حیرت انگیز 4 میلیون دلاری که فقط سه عدد از این مدل ساخته خواهد شد!
 

وب لاگ دانشجوهای مهندسی عمران دانشگاه شهید رجایی تهران ورودی بهمن 91

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  خودروی حیرت انگیز 4 میلیون دلاری که فقط سه عدد از این مدل ساخته خواهد شد!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 11082
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

 


خودروی حیرت انگیز 4 میلیون دلاری که فقط سه عدد از این مدل ساخته خواهد شد!

بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند.


این تصویر Veneno است. جدیدترین خودروی شرکت مشهور ایتالیایی. یک ماشین ۴ میلیون دلاری قرار است فردا به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی بشود اما رسانه ها نتوانسته اند تا آن زمان صبر کنند و خبر آن امروز لو رفته. پیش از آنکه درهای نمایشگاه باز شود.


ماشین جدید لامبورگینی ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در واقع بر اساس مدل Aventador ساخته شده که با قیمتی حدود ۴۰۰ هزار دلار فروخته می شود. موتور آن 6.5-liter V12 است و هفت دنده دارد. قیمت بسیار گران آن به خاطر بدنه آن است که لامبورگینی بیشتر آن را از فیبر کربن ساخته.


جالب است بدانید که فقط ۳ عدد از این خودرو ساخته خواهد شد بنابراین اگر دلتان می خواهد یکی از آنها را بخرید باید عجله کنید!

بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند.


در مدلی که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده از سه رنگ اصلی پرچم ایتالیا استفاده شده است. سفید، قرمز و سبز. این یک مدل آزمایشی است و فعلا به فروش نمی رسد.


شرکت لامبورگینی به نامگذاری مدل هایش بر اساس گاوهای جنگی علاقه زیادی دارد. نام Veneno از یک نام اسپانیایی برای یکی از سریع ترین گاوهای مسابقه گرفته شده. این گاو خشمگین در سال ۱۹۱۴ یک قهرمان گاوبازی را در صحنه مسابقه کشته است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:محصول جدید لامبورگینی,

توسط Kaveh Malmir| لينك ثابت |


موضوعات
 » مهندسای آینده
 

لينك دوستان
 » گمشده ی شما برای سرگرمی در اینترنت » دانشجویان مهندسی it صنعتی همدان » ردیاب جی پی اس ماشین » ارم زوتی z300 » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب لاگ دانشجوهای دانشگاه شهید رجایی ورودی بهمن 91 و آدرس civil91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

فروردين 1392
بهمن 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');